From:
Bernard Aunis <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 18 Jul 2002 10:48:15 +0200
Io ha un pauco riguardate in le foro signalate per Pawel Wimmer,
www.fenetreeurope.com/forum, ma solmente un pauco: io deveni un vetere
senior e io hesita a riscar me in locos troppo deserte. Io non crede que on
poter apprender cosas interessante ibi: le participante que me pare le plus
capace confessa que su cognoscentias son purmente theoric e que nunquam ille
ha practicate Esperanto o Interlingua!

De facto il se tracta de un foro franco-francese ubi sol francophonos
parola, tanto ben que ulles protesta: illes volerea que Angleses, Germanos
etc. veni e da lor puncto de vista, ma illes non comprende que il es multo
difficile de exprimer se in un lingua estranie. Cetero nullo propone un
solution. Isto face pensar a un "night-club" ubi sol viros haberea venite e
ubi on non saperea como facer venir representantes del belle sexo.

E isto me face pensar a un altere foro...