From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 12 Jul 2009 12:16:41 -0400
Car ascoltatores / lectores

Io es un musico del musica folkloristic hungare e in april iste anno un de
mi gruppos musical habeva un tour in plure citates de Svedia. Assi io ha
essite ja le tertie vice in ille pais, ma iste vice non in connexion con
interlingua. Totevia io ha re-incontrate tres interlingua-istas
personalmente ibi, le quales io cognosce personalmente de antea: Nils Kangas
in Göteborg, Mats Fredemark in Stockholm e le danese Thomas Breinstrup in
Lund, cuje domicilio in Danmark non es distante de Lund. Io ha facite
interviews con iste duo recente.

In le 11me (dece-prime) podcast de Radio Interlingua (junio 2009 - duo
milles novem) vos pote audir le interview con Mats Fredemark, tresorero del
Societate Svedese pro Interlingua, que io ha facite con ille durante nostre
incontro personal in Stockholm, in april (2009).

Le interviewato del emission precedente, Martijn Dekker ha un altere
projecto intra Wikipedia, que non era mentionate. Le Wikipedia parlante. I.
e.: ille lege alicun articulos in interlingua del encyclopedia libere de
internet e iste files es ascoltabile e discargabile. On spera, que ille non
va abandonar iste su projecto e va registrar ancora multe articulos
interlinguaphone de Wikipedia in audio. Iste vice vos pote ascoltar Martijn
Dekker legente un articulo (super le concepto del "populo") de Wikipedia, le
encyclopedia libere in interlingua.

Intertanto e al fin del emission io presenta mi proprie musicamento, viste
que in le emission il se tracta del tour de un gruppo musical in le qual io
anque sona - in ultra de altere gruppos. Le prime es un registration local
de nostre concerto in Halmstad, le secunde es un pecia de nostre CD.

Tote le ligamines in connexion con iste emission vos pote leger in le pagina
web del podcast 11., de ubi vos pote ascoltar directemente, o discargar le file:

http://www.interlingua.com/node/627

Bon amusamento!

redactor Péter Kovács