From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 May 2003 21:16:21 -0400
From: "Harleigh Kyson Jr." <[log in to unmask]>
> (1) Facer nullo e riscar que le manuscripto
> eventualmente disappare;
> (2) Facer unes sex copias del manuscripto per
> (2a) photocopiatores optic traditional,
> (2b) microfiche,
> (2c) photographia electronic con copias immagasinate
> in dischettos compacte; e
> (3) Pagar un servicio commercial (a un costo de unes
> $2.000-5.000) [...]
> (4) Mesmo si nos poterea pagar un servicio commercial
> pro reclaviar le manuscripto, io crede que il esserea
> melior facer un copia photographic de illo e inviar lo
> [...]

(5) Inviar un xerographia a Jay Bowks, qui lo retornara
in sex menses e habera ponite un copia in texto ascii sur
le web. Sin costo a nemo excepto le horas investite in
le compilation del obra. Si Deo le da le salute e le fortia
pro le travalio e le altere interlinguistas volerea un tal
cosa. [E mesmo si un xerographia non es disponibile, si
le original me es inviate io facera copias e distribuera
los a qui esserea interessate]. Como un memoria a nostre
"Car Macovei".

Sincermente,
Jay B.