From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 3 Oct 2000 09:30:35 +0200
Que me veni un accidente! (1)
Mi amico Paolo es de novo con nos e con qual surprisa: un elogio pro me!

Car Amicas e Amicos,
vos debe saper que Paolo ha essite sempre le voce de mi coscientia. Ille ha
un modo de dicer me le cosas, que ille pote dicer me illo que ille vole e
pro me isto va sempre ben.
Le facto es que io, postea, face comocunque illo que io pensava antea, e
Paolo ha un assi grande amabilitate, que ille me pardona sempre.
Si non era per Janne e per Paolo io non haberea practicate interlingua.
Que dice vos? Il haberea essite melio!
Io pensa que vos debe haber ration. Securmente vos ha ration!
Quante messages con Paolo!

Mario: Paolo, io non comprende le UMI!
Paolo: E perque debe tu comprender lo?
Mario: Como?
Paolo: Illes es solmente grande amicos, ama illes!
Mario: Io non comprende, io lassa toto!
Paolo: Non facer isto!
Mario: Io lassa! Io lassa!

Well! Que pote facer io, amicos, si natura me ha dotate de un anima
tortuose!
De que te ha dotate le natura?
De un anima tortuose! Io habeva 16 annos e assi me definiva un die un mi car
professor.
Forsan anque in ille occasion io habeva machinate una (cosa) del mie.

Ben! Hodie io non pensava vermente que nos scribeva Paolo e pro dicer illo
que ille ha dicite.

Io attende le 10:30 quando io ha un appunctamento con Marcello Cagnato, un
artista de 87 annos qui io accompaniara a vider mi ultime fresco. Ille es un
altere voce que non pardona e ille usa judicar omne cosa  e persona con su
metro e sin facer se precaution pro nihil.
Ille me dicera: ma Marioooo, a tu etate! non poteva tu lassar in pace le
pinceles!
Io me senti un poco un puero a su prime die de schola.

Gratias Paolo e a totos: ciao!

Mario Malaguti - Treviso - Italia (pro illes que ancora non lo haberea
comprendite!)

(1) Isto es un expression italian que exprime grande meravilia.