From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 12 Sep 2009 15:00:29 +0000
Car amico, fratre e compatriota Jay,

Io vide tres manieras de collaborar con le projecto de iste nove dictionario bilingue (anglese-interlingua e interlingua-anglese) que io appella Dictionario LAVIN de Interlingua.

PRIME. Inviante me alicun message tanto sympathic como le tue. Difficilemente superabile.

SECUNDE. Inviante me traductiones anglese de entratas in interlingua que ancora non lo ha in le parte corrigite (que io invia periodicamente). On me pote inviar anque entratas in interlingua presente in altere dictionarios o obras in interlingua, si possibile con traduction anglese. Equalmente alicuno pote inviar me entratas in anglese con traduction a interlingua. O qualcunque commentario, suggestion, criticismo, etc. Io vole includer parolas technic e de omne specialitate: informatica, sports, physica, etc.

TERTIE. Via paypal de www.paypal.com on me pote inviar moneta al adresse josulavinAThotmail.com, ubi AT debe esser substituite per @. Forsan io trovara un mecenas como Alice Morris o al minus alicunos qui dona un euro! Io labora multe horas per die pro interlingua e forsan alicuno vole e pote regratiar me lo. Si io deveniva ric, io vos lo communicarea.

Imbracios amical

Josu Lavin

Nota: Io ha recipite 100€ usque a ora.

> Date: Sat, 12 Sep 2009 09:43:56 -0400
> From: [log in to unmask]
> Subject: Re: [INTERLNG] LAVIN_341
> To: [log in to unmask]
>
> Car Josu,
> Io applaude multo tu dedication al projecto! Per favor explica plus
> como nos pote adjutar le causa.
>
> Il me place multo anque poter extender mi salutationes amical a te.
>
> Continua con le bon labores sempre con le sapientia que il ha multe
> amicos que apprecia multo tu labor.
>
> Con un forte imbracio de urso,
> Jacinto (Jay B.)
Messenger cumple 10 años ¡Descárgate ya los nuevos emoticonos!
http://www.vivelive.com/felicidades