From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 19 Sep 2004 09:51:19 +0200
Le 19 Sep 2004 01:20:06 +0200, Lars Rosenmeier scribeva:
>Io har observate, que si io essaya responder a messages in Interlng, alicun
>vices mi responsa es inviate al liste (lo que es le resultato desirabile),
>ma altere vices le responsa es inviate al e-mail-adresse del persona, qui ha
>scribite le mail, al qual io responde.

(io har => io ha; liste => lista; e-mail-adresse => adresse de e-mail)

>Per exemplo, si io responda a messages de Jay Dobkin e Giovanni Nappi, mi
>responsa va a lor adresses private.

(io responda => io responde)

>Pote alcuno explicar me proque isto eveni?

Wayne habeva jam observate que le causa es le capite Reply-To: in le
messages del personas in question. Le servitor de listas es
configurate assi que illo adde un capite Reply-To: al messages si un
tal non es presente, ma non reimplacia un capite Reply-To: existente.

Es possibile configurar le servitor a fin que le capite Reply-To: sia
reimplaciate in tal casos, assi que le responsas es sempre redirigite
retro al lista. Face saper me lo si isto es desirate. Si vos lo
desira e si necuno ha objectiones, io pote facer iste cambiamento.

- Martijn (administrator adjuncte del lista)