From:
Date:
Sat, 29 Sep 2001 10:36:42 +0200
>Secundo mi lectura de El Pais, Corriere della Sera, Le Monde io ha le
>impression . . .
>
>Cellus

Dice lo subito illo que tu lege! El Pais? Un folio impartial, securmente si
illo non se occupa del factos del politica interne italian!

In le dies passate al television italian veniva intervistate le Cardinales
qui ha le major credit in Italia.
Uno de iste Eminentia declarava in directa: Qui pote  diminuer le figura de
Sante Francesco, le pauperello de Assisi? Necuno! Solmente que de un sol
Francesco nos ha bastantia e ille avantia pro le seculos del seculos!

Vos vide le catholicos! Mesme le Cardinales del Curia ha lor ideas precise
re le positiones que se poneva al limite.
Io crede que Illes interpreta correctemente ora, in respecto al passato, le
mesme Jesus Christo. E in plus que face Illes ora a Assisi in le Basilica de
Sancte Francesco? Le arrivata del marcha del pace insimul al representantes
de totes le religiones!
Oh tu vide! Un sorta de ONU ubi Christo non face le Secretario.

Con iste Papa commisso viagiator!

Mario, credente in le Padre Eterne, Ille que precedeva le religiones e que
nos trova ubicunque.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp