From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 18 Aug 2000 06:51:33 +0200
Jay Bowks wrote:

> Juvene feminas in Svedia, Germania e Australia nunc
> ha un nove causa. Illas vole que homines se sede
> quando illes urina.

Cata persona qui ha purificate un clusetta a aqua (un WC)
certo es de accordo que le minger a sedente pote esser
multo recommendabile.

Ego incontrava ante multe annos un viro qui me narrava que
su doctor le habeva consilite seder proque ille habeva
difficultates con le miction - a causa de un aggrandite
prostata, ego comprendeva - e pro isto sedeva.

Abolir le urinales pro viros es troppo zelosemente, ego
pensa.

Il basta que on sede usante un costumari WC, si on pensa
que isto pote esser reguardate como un cortesia al persona
qui debe nettar un le apparato in question.

Mictio stante pede es naturalmente un multo agradabile
processo quando on es in le grande libere natura in
Svedia, ubi il ha multo loco, o quando on ha a su
disposition un urinal con un longe canal o con le parve
cuppas a altura conveniente, si on lo prefere.

"Yola" in le citato de Jay non es un nomine Svedese.
Forsan le autor del articulo se habeva perdite le via
inter omne le WC's et urinales al universitate
Stockholmense.

Urinal... ;-) pardono: Amicalmente

Cellus

PS Ego preca le estimate lector non vider le linea in
supra como altere cosa quam un risibile proba burlar...

Idem.