From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 Aug 2001 13:36:33 +0200
Heri io ha ite al citate de Treviso (io habita in un village proxime).
Io ha dismontate del autobus in Piazza della Vittoria, un loco que io
crede non esser totalmente infamiliar a Mario. :-)
Io era con un mi car amico, que infortunatemente io vide assatis
rarmente. Nos ha emite un gelato apud le placia del Duomo, e nos ha
sedite sur un panca non multo distante. Illo era un loco splendide, que
io non remomora haber vidite antea. Il habeva quatro pancas, duo per
latere del placietta, e al centro il habeva un fonte. Il habeva etiam
duo bellissime pueras sedite sur le panca ante le nostre, ma mi
timiditate me ha impedite de facer lore cognoscentia. :-(

Io volerea que Treviso sia semper sic: con su habitantes in sojorno al
mar o al montanias, sine automobiles e ruitos. Nos nos poteva promenar
in medio del strata, tanto le traffico era tenue!

--
Saluti,
    Mardy