From:
"Alyssa St. James" <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 4 May 2000 23:17:05 GMT
Gratias multe Ensjo, pro visitar mi sito del web. Umberto adjutava
me multo con le pagina e ille fabricava le bandieras con un
programma appellate Photoshop de Adobe.
Mi camisa es un fabrication mie. Io prendeva un camisa mexican
de cotton de capa e poneva le borde e le litteras. Io me interesa
multe in "custura" (couture, costura, sowing?) e le designo de
vestimentos. Ma io non pote facer bastante pro vender los. :-))
Ma le idea es multe intrigante mi amico. . . hee, hee, hee, (dice
Alyssa ridente malevolente mente con signos de dollares in su
oculos :-)))

Ciao e un basio!
Lyssa SxJm