From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 11 Jun 2008 15:13:54 +0200
Gratias pro tu responsa, Janne.

Post haber legente le statutos de UMI, io non es surprendite que bastante
distantia inter le gerentes e le membros ordinari debe exister.

Le processo de decision stipulate es multo complicate, simulante in effecto
bastantemente a le del UE. Nulle membros ordinari ha ulle influentia, e tote
decisiones e initiativas debe originar del consilios, que es eligite
indirectemente del organisationes national, e le regulos pote solmente esser
cambiate per le consilio general mesme.

In plus, io non sape quante influentia ha le membros ordinari a lor
organisationes national - in practica?

Io non intende ulle irreverentia al membros del consilios, que io es certe
face un grande labor. Ma si io poteva decider, io certo eligerea un modello
de decision plus directe/democratic, dante plus influentia al membros
ordinari.

Amicalmente
Lars

--