From:
Patricio Negrete <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 25 Mar 2011 17:30:46 -0400
Car amico Josu,

Io spera que tu habeva habite un grande e felice anniversario con tu familia
e amicos e multe donos.
Le facto que solmente in Nabarra on parla sex linguas es un clar
demonstration del necessitate de introducer interlingua in le scholas e
universitates. In nostre continente american le situation es tanto
differente: un tertie parla anglese, un tertie portugese e le altere
espaniol. Naturalmente on parla nederlandese in le Antilles e altere linguas
de pauc parlantes. Despecto que io face effortios pro incantar personas re
interlingua, usque ora illes non ha demonstrate enthusiasmo. Non obstante,
Io insistera.

Mi salutes,

Patricio