From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Sep 2004 19:52:42 +0200
2004-09-21 kl. 12.18 skrev Peter Kovacs:

> [L]i problema es, que Skype es un idiotic interprense, quel ne da li
> liber
> code. Illi compilat lor programma por Linux, quel functiona sur Intel-
> machines (o compatibil). Ma un Mac-machine ne es un Intel-machine, ma u
> PPC-machine, con un completmen altri intern layout. Ergo, un programma,
> quel es compilat por un Intel-machine, ne functiona sur un
> PPC-machine. Yo
> vell besonar li font-code por compilar it por mi PPC-machine, ma Skype
> es
> [...]

Le Skype que ego possede es un beta pro mac, e isto pote forsan
explicar pro qual ration il non existe un Skype pro Linux sur machinas
Mac. Ma le beta pro MacOs X es multo bon. Omne altere programmas de
conversation exige que tu deveni membro in alcun America Online o
Mac.com-alque, ma per Skype tu solo scribe un nomine usator e un
passa-parola e toto es in ordine. Le que ego jam ha dicite in un plus
tempran mesage.

E ego parlava hodie con un amico ci in le citate, e le qualitate era
quasi per radio normal. Le programma CyberTalk non era tanto bon como
iste Skype.

Fortemente recommendabile si vos questiona a me.

Kjell R