From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 26 Jul 1999 12:40:40 -0400
Philo~ tu usa le lingua belle international multo ben
e il es un placer dicer un grande benvenita al lista
INTERLNG a un altere espaniol. Io nasceva in Sevilla.
(Ma io vive in le Statos Unite ora.) Il ha un dictionario
Anglese-Interlingua Interlingua-Anglese a iste URL
http://adam.cheshire.net/~jjbowks/iglos

Stan Mulaik travalia in un traduction pro hispanoparlantes
del Dictionario de Interlingua. Ille es con nos ecce in le lista.

Con salutes amical,
Jay "Jacinto" B.
             L(©¿©)K!
http://adam.cheshire.net/~jjbowks