From:
Date:
Tue, 7 Jul 1998 21:46:59 +0200
Stan scribeva.
>Mais interlingua es basate super principios, e le "popularitate" non
>esseva un tal principio.  Eventualmente, le "popularitate" va vincer, mais
>io opina que durante que interlingua non es un lingua official de alcun
>nation, nos debe continuar a clarificar nostre principios e experimentar.

Forsan non, sed le plus grande popularitate de alcun realisation del
principios al disavantage de alteres es plenmente possibile :-)

>Ha vos pensate super le problema del manco relative de interlinguanos
>in le paises romance?  Es un problema que illo pare troppo latin a illes?

Claro que io ha notate le facto. Il es possibile que isto depende del
similitude de interlingua in relation al linguas romance. Viste que le
parlatores del linguas romance jam de un certe grado pote establir
communication con le interlinguanos pote haber como consequentia que illos
non in le prime stadio senti un besonio apprender interlingua. Un altere
ration pote esser que le relationes sociologic pote esser altere. Isto es
solmente speculationes de mi latere, sed compara un tal facto que nos ha
relativemente poco parlatores in Germania, ma plures in Nederland. Nos ha
poco personas in Belgica...

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87