From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 4 Jan 2006 22:11:26 -0500
> [...]
>
>Media, in particular, serea optime (on pote dicer que le italiano
>como
>lingua national existe proque il habeva le radio e le television).
>NOS BESONIA PROPAGANDA ==> NOS BESONIA MONETA !!! :(
>
>Qual poterea esser nostre "sponsors"? Esque il es practicabile le
>strata
>per ligar interlingua al politica? Io intende: un partito
>transeuropee
>(como le Verdes, a saper) in le qual interlingua es le lingua
>vehicular
>del membros e un del punctos focal del "attacco" politic es le

Io ha pensate a vices que on debe repetir le experimentos que
Ingvar Stenstrom ha facite il face plure annos retro ora in
inseniar interlingua in le scholas como un medio a apprender
le vocabulario international del linguas europee.  Il ha
le possibilitate que un o duo inseniantes qui se interessa
in interlingua pote obtener bursas pro inseniar tal cursos
como un experimento. On pote disveloppar un plano pro evalutar
le successo de attinger certe objectivos in un tal curso e
monstrar le effectivitate de interlingua.  Ingvar ha probate
su studentes per dar les textos in italiano e francese, que
illes non jammais ha studiate pro determinar si illes poteva
traducer los, solmente super le base de lor interlingua. Iste
studentes esseva svedeses.  Plure tal studentes ha succedite
perfectemente.  Que es le departimento del education linguistic
in le Union Europee?  Le natura de un tal curso, post le
prime pauc septimanas in inseniar le grammatica basic de
interlingua, esseva un analyse del affixos e radices
international in formar parolas, que esserea utile in crescer
le comprension.

Stan

de parolas in texto.

> [...]
>interlinguanos, assi io ha un altere idea :) )
>
>Si io non erra, si on collige un million de firmas (con al minus 6
>nationalitates differente europee) on pote peter al Parlamento le
>adoption de un studio pro aquelle problema (o alco simile)...
>Que vos me pardona, mais io non memora ben ni io ha trovate lo
>que io
>cercava in internet... Assi si qualcuno pote adjutar me con
>aqueste
>argumento, ille/a serea le benvenite :)
>
>Io spera haber mittite in movimento multe cerebros heheh !

Stan Mulaik

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto:

  UNSUBSCRIBE INTERLNG