From:
Date:
Wed, 11 Feb 2004 06:55:41 +0100
[log in to unmask] wrote:

>Le italianos qui me ha attaccate, mentionante, inter
>alia, mi homosexualitate, probabilemente es
>catholicos.
>
>Forsan lor attaccos, e altere simile attaccos del
>quales io ha essite victima trans omne mi vita,
>explicara clarmente proque io absolutemente odia le
>christianitate in omne su varietates!

Tu attitude verso le christianitate es ben comprensibile con
experientias como le tues. Vos in le Statos Unite non ha le religion in
le scholas como in mi tempore scholar (ante multissime annos!) In facto
ego quasi non sapeva que era Jesus, Josef e Maria. Mi ava narrava qual
cosa de un Adam e un Eva in un jardin e illes se celava per folios de
ficos, le grandor de illes ego imaginava como illos del gente Ribes (!).
Le schola me inseniava melior! Mesmo historia del eclesia e altere cosas
utile :-)

Ci in Svedia le varie denominationes religiose, como cristianos, judeos
e musulmanes ha le derecto de maritar personas. Nunc quando on habera
possibilitates junger anque copulas homosexual (o lesbian) il essera
interessante vider si le communitates religiose non va perder le derecto
de nuptiar personas, viste que certe de illos non vole sequer le nove
leges futur.

Al momento on pote registrar "partenaritate" ma isto non es plenmente lo
mesme que un "maritage" un "union conjugal" in Svedia.

Mi opinion es que tal cosas como maritage debe, como omne uniones esser
le cosa pro le systema juridic, como omne tractatos e pactos.

Amicalmente

Kjell R