From:
piet cleij <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 1 May 2005 22:42:28 +0200
Car senior Anonymus,

Io time que il ha miscomprension relative a mi Lista Suppementari, causate,
probabilemento per le facto que Josu Lavin recommenda anque mi Dictionario
Interlingua-Nederlandese.

Que io face le distinction inter ambe obras!

Le Lista Supplementari es un lista de 24 000 vocabulos, que non se trova in
le IED, ma que io ha registrate applicante le mesme methodos de selection
que le equipa de Gode ha applicate pro le selection del 27 000 vocabulos del
IED.
Iste nove vocabulos es SIN traduction, ben que il ha sovente le indicationes
MED, TECHN, BIOL, ZOOL, CHIM, BIOCH, e multe alteres. Si on non recognosce
le vocabulos in su proprie lingua, on pote cercar lor sensos in dictionarios
de anglese, francese, italian, espagnol, portugese.

Le Dictionario Interlingua-Nederlandese es un dictionario bilingue, dunque
con traductiones in lingua nederlandese. Iste dictionaro contine quasi omne
vocabulos del IED plus le nove vocabulos del Lista Supplementari, ma nunc
con traduction in nederlandese. Iste dictionario es dunque destinate in
prime loco pro personas qui cognosce le lingua nederlandese. Ma illo es
utile anque pro personas, qui non cognosce le lingua nederlandese, per le
facto que le dictionario contine multe milles phrases exemplari, locutiones,
expressiones.

Salutationes de
Piet Cleij