From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Jul 1999 01:01:44 -0400
>Iste matino, durante que io scribe iste message, mi unic fratre attende,
>tote sol, in su parve camera de hospital, le proxime hora noven, quando
>ille sera operate pro le extirpation de un ren, a causa de un tumor
>diagnosticate, on spera, multo a tempore.[...]
>Amicas e Amicos, in iste momentos nos pote facer poco.
>Le habitudes es un compania e con iste message io ha trovate le modo pro
>esser con vostre amicitate, e minus sol in iste momento.

Car mario, mi pensatas e mi orationes va con te e
tu fratre. Io preca que toto ira ben con le operation.
Fortia, mi car amico, pro te e pro tu fratre. Tu es
un bon fratre, Mario, seque al latere de tu fratre
e continua a dar tu supporto, tu es un bon persona
e il me causa grande dolor saper que in iste tempore
tu ha un tribulation. A vices il es plus facile haber
le dolor in nostre proprie corpores que vider a
personas que nos ama, a personas in nostre familia
que ha un problema medic.

Fortia, mi amico, mi pensatas va con te,

amicalmente sempre!
Jay B.