From:
Stan Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 24 Mar 1997 10:15:06 EST
Ben venite Steinar. Vostre informationes super le conceptiones del
terra formate per le eclipses tenite per le ancianos esseva multo
interessante.  Assi le observation que le terra es ronde esseva facite
per Pythagoras de un eclipse del luna!

>Io poteva vider le eclipse medie del luna ultra un
>nebula rar, ma proximente il comenciava a nivar e esser luminose del
>matino.

Ha vos vidite le cometa Hale-Bopp de Oslo?  On dice que in le latitudes alte
on pote vider lo a tote horas????

S. Mulaik