From:
Date:
Thu, 20 Mar 1997 08:05:50 +0100
Ensjo, lo que passava era que ego - evidentemente habente mi pensatas
alterubi - finalisava le message sin dar lo un "finalisation" necessari.

Svedese e germano care - a mi aviso - le forma progressive del verbos.
Quando ego era in anglaterra multe annos retro, le homines reageva del facto
que ego non usava le forma progressive del verbos anglese assatis
frequentemente.

Non que ego habeva oblidate que on habeva parlate de un tal forma in le
schola, ma isto es forsan como le articulo definite pro le slavos. On ben
comprende le cosa teoreticamente, ma on non sempre pote adaptar se al uso
del nativos sin un certe ruito de dentes :-) (Il vole dicer le ruito que on
face con le dentes in le Biblia quando on suffre o es enoiate.)

Ben, svedese care le forma, ma usa un altere ingenuitate pro exprimer lo. In
certe casos - non sempre - on usa constructiones con prepositiones. Io non
es convincite que le traduction litteral: _Io mangia sur un sandwich_ dice
qualcosa, ma tamen il es assi que il functiona. I'm eating a sandwich.

Tamen, le vita sin le forma progressive es ben possibile.

Costumar
Ego non sole dicer que ego costuma facer qualcosa. Ego sole facer varie
cosas. In le matino ego sole auscultar le notitias del radio e mangiar pan
butyrate e biber te. Ego etiam sole controllar mi cassa postal reticular.

Hodie il es le die del equinocte primaveral e le Anno Nove del persos.

Per consequente io dezira a eventual iranianos del lista un gaudiose
Nou Ruuz!

Amicalmente

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87