From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 1 Dec 1999 00:05:19 -0500
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>On dice,   "Pro le manca de un clavo, un calceo esseva perdite,
>e pro le manca de un calceo, le cavallo esseva perdite, e con le
>perdita del cavallo, su cavallero esseva perdite, e assi esseva
>perdite le general e le battalia."
>Stan Mulaik

Il ha multe sagessa in ille proverbio Stan,
Io es del opinion que nos debe considerar
multo le parve cosas in nostre vita. Il es
que in dicer, un "gratias", "per favor",
"ben facite", "bon travalio", "multo ben",
"que belle", "me gusta multo", "excellente",
"fantastic", "multo symphathic" etc. etc.
nos construe como con forte petras un
fundamento pro le spirito human, pro le
futur vita de altere personas. Como
professor de schola io sape que incoragiar
al studentes a facer melior es sempre
un edification facite de parve petras...
un super le altere... e le cemento que
los uni es le amor per altere esseres
human.

Il es a causa de antichristos como Hitler
que con su false ideas racistic tenta destruer
le edificio del spirito human, con su persecution
e su cec cholera contra le resto del humanitate que
nos pote appreciar le folle puncto de vista de
sequer le leader, le duces, que edifica con
ira e non con petras spiritual e le cemento de
amor pro le racia human. Le ver color de nos
omne es rubie, rubie como le sanquine que
nos omne ha in nostre corpores, non rubie
como le sanguine al bandiera communistic,
non rubie como le sanguine del campos de
battalia, rubie como le sanguine que da nos le
vita e que non debe esser dispreciate.

Le curso de Hitler esseva folle, stupide e
regrettabile. Nos non necessita dubitar como
es que ille comitteva tanto errores... il es
bon cosa que ille los faceva! E ubi es su
millenio del tertie reich? Qual idiotic presumption!
E le Duce? Qual esseva su fin? Usque le
romanas se urinava super su corpore morte.
Qual disgratia!

Jam face alcun dies que le novas que se
trovava de novo le bunker de Hitler... Io audiva
in le novas del television que le germanos
plannava interrar lo un altere vice e non
voleva que illo deveniva un mecca pro le
stupide neo-nazis de hodie.

Plus forte que un bunker de guerra es le
spirito de personas que superviveva le
campos de concentration e que viveva
le resto de su vitas con corage e con
le amor de lor filios e le filios de lor filios.
Con le amor on vincera!
Le amor pro nostre vicino.
Le amor pro omne vivente.
Le amor e le pace!
Un lection multo hippie, io sape, ma alsi
multo sage, nonne?