From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 4 Dec 1997 23:08:59 -0500
Frank Pfaff wrote:

> [ frank ]
> Kjell pone le question essential.  Proque haber un "pagina domestic"/"sito
> de rete"/"exhibit-tela"?  Le responsa es simple: on vole exhiber su proprie
> information al mundo.  Qual sorta de cosas nos vide exhibite in le tela?
> Productos e informationes de servicio ponite per interprisas pro ganiar
> moneta.  Information super hobbys, super artes, super scientias ponite per
> scholas, organizationes e individuos pro divulgar interesses, beltates, e
> factos.  Opiniones e punctos de vista ponite per personas pro exprimer e
> [...]

Allegra Frank,

Ecce un enigma :

Lo que es facile pro te
es difficile pro me,
Lo que es difficile pro te
es facile pro me.

Nunc le grande question :

Qui ha su capite invertite? Tu o me?

Bon, post un poco de meditation filosofic, io pensa que tu debe esser
plus sage que me, alora io me resigna... e io va dormir con mi capita
invertite. Ma tu sape, Frank, il non es troppo grave, on pote facer
sonios belle, anque con un tal capite.

Ma... esque tu face sonias mal, con tu capite bon ?   ;-)

Invertitemente,
Anne

--
Anne Bürgi - 640, McGregor, App. 406, Sherbrooke, QC, Canada. J1L 1V7
tel.: -- 1 819 573 0068