Date:
Fri, 25 Jul 2003 16:54:11 -0700
Il pare que le logiciel de blogger.com nunc cambia.

Io pote accessar mi publication "Interlingua" e
rediger lo.  Ma io non sape como on pote accessar
altere publicationes in iste sito.  Le pagina
principal non ha un motor de cercas.

Le contento de "Interlingua", mi publication, es
messages qui io ha inviate a iste foro e al foro
Delphi Interlingua in Europa.  Inter cata message, il
ha un ligamine a "Interlingua in interlingua".

Naturalmente io spera que altere personas
eventualmente studiara interlingua activemente post
discoperir iste publication mie in blogger.com.

Il ha altere publicationes in anglese que
possibilemente io etiam va inaugurar in iste sito.

http://sitebuilder.yahoo.com