From:
Ingvar Stenstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 1 Apr 2000 01:44:35 +0200
Car Adrian e Chris,
Ecce un explication del "complication" computatorial
del seniores Sexton, qui ha le manuscripto in  s u  machina)
e Gopsill qui possede un machina moderne...   Il me sembla
improbabile que illes non ha jam probate Ascii, considerate
le facto que illes usava computatores jam in 1983 e los
demonstrava a nos in le Conferentia de I-a in Sheffield...
"Qual estranie apparatos!" nos diceva, e "A que bon?",
diceva Sra. Alice Sturges, le sympathichissime "soror de
Interlingua" como nos la appelava, le filia de Alice V. Morris.
Discomplicantemente (?),
Ingvar