From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 4 Sep 2009 08:06:36 +0000
Car amicos,

Le parolas sympathic de Ingvar Stenström e le message private de Julian Mendez me incoragia multo a continuar con le Dictionario LAVIN de Interlingua (anglese-interlingua + interlingua-anglese + phrases/exemplos).

Usque a nunc io ha recipite iste typo de incoragiamento (sempre necessari a me) ab SEPTE personas.

Io ha recomenciate mi travalio como maestro de schola primari. Nonobstante, usque al mercuridi nos sera sin alumnos preparante le classes e altere labores de initio del curso.

Imbracios amical

Josu Lavin

Nota: Io ha recipite usque a ora 100€ in mi conto de paypal (josulavin[AT]hotmail.com).

Con Vodafone disfruta de Hotmail gratis en tu móvil. ¡Pruébalo!
http://serviciosmoviles.es.msn.com/hotmail/vodafone.aspx