Date:
Thu, 24 Aug 2000 07:47:50 +0200
Al 11:09 AM 8/23/00 -0400, STAN MULAIK scibeva:

>Mario,
>   Io ha oblidate que il ha un numero obscen: 69.
>
>:-)
>Stan

Nooo!!! Stan, illo non es obscen. Illo es le poesia del vita!

Ma, io vole crear un poc de suspense: conta me Stan, per favor, como es que
tu cognosce le significato de 69. Io pensava que illo era un altere cosa
que NOS (1) practicava, que nos sanctificava, ma illo non era politessa contar.
Io pensava que illo era un modo de dicer local, de mi terra, le Veneto pro
interder nos. Illo invece ha un significato international?
Io non sapeva isto! Io non credeva lo!
Vos vide: nos debe viver longemente pro apprender!
Quando nos era juvene e nos passava al universitate, nos DEBEVA un tributo
a illes qui era jam senior e, quando nos pagava iste tributo, que se
appellava le matricola, nos obteneva le "papiro", assi dicite in italiano, (2).
Illo habeva un sigillo que diceva: "Nunc et semper" supra un clave e un
remo que se cruciava con le significato del union del duo terminos clave e
remo, in claveremo, italiano: chiaveremo, voce del verbo chiavare, ab le
latino clavare pro (non solmente) posseder sexualmente, haber reportos
sexual, complir le coito. Le verbo in italiano es le prime persona del
plural del presente: nos clave et remo!
Le 69 era un belle evolution e un ver paritate intra le sexos: ambes es al
mesme nivello.
Ma conta me como tu cognosce isto! Anque vos usava iste imagine?

Mario

(1) NOS, pro recordar le tempore durante le qual le practicas oral non
constitueva un menacia. Ora on debe usar caution!
Illes me ha destruite le poesiaaaaa!!!!!
(2) le papiro era le folio con parolas in latino "maccheronico", designos,
caricaturas e altere, que veniva relaxate al "matriculas" del universitate
per le studentes plus ancian. Illo era como un initiation al vita.
Tu restava un matricula, ma tu habeva le seniores que te protegeva.