From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 26 Mar 1997 00:25:54 -0500
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://www.cheshire.net/~jjbowks/members.html     Project Members List

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Car amicol in le lista...

io vole demandar vostre indulgentia e bon voluntate in adjutar me a facer
iste projecto... Hic infra es un message que io invia al membros de nostre
lista, e si vos pote leger lo e pensar si vos pote adjutar io esserea multo
gaudiose.  Pro que?  Proque io necessita le information pro disseminar le
Interlingua e facer le effortios del Interlinguistas cognoscite in le
alteres
listas ubi le linguistas sta.  Per favor considera inviar le information
requirite hic infra, Multe Gratias,
Amicalmente,
Jay B.