From:
ARAKAWA Naoya <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 6 Jun 2009 13:36:48 +0900
Car amicos,

hic es le secunde liberation (paginas 7 ~ 13) de mi B.D.C.:
http://sites.google.com/site/rondelion3/pagina7

Io esserea grate si alicun pote adjutar me per le revider.

Un question specific:
Conforme al grammatica, on sempre debe usar
le subjecto pro un phrase.  Ma es illo le caso mesmo
in situations colloquial?
(Vide pagina 13 alto.)
Si illo non es appropriate, io addera 'illo' (o es 'il' melior?).

Amicalmente,
--
Naoya Arakawa