From:
Date:
Tue, 21 Sep 2004 18:54:36 +0200
2004-09-21 kl. 19.06 skrev Peter Kovacs:

> Esserea bon, si omne nos, que usa Skype, signarea interlingua como le
> lingua parlate; si iste opportunitate ja existe, io pensa, que isto
> serea
> le acto adequate, nonne?

On pote anque demandar se proque on debe annunciar le lingua. Il es
anque possibile que on pote usar plure linguas. Primo ego scribeva
"svedese", nam isto es mi lingua. Postea io veniva al idea scriber
interlingua, ma del altere latere il non es certe que omnes qui ha
scribite "Interlingua" vermente es parlatores de interlingua. Bravo,
que jollino es in Skype. Ego le va cercar.

Kjell R