From:
Julian Mendez <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 10 Jan 2013 12:01:36 +0100
Car Josu,

In prime loco, io vole congratular te pro le laboriose obra que tu face.

In addition, io vole contribuer con mi duo cents. Io suggere monstrar pro
cata parola, su forma complete de pronunciation, syllabation e accentuation
con le notation del alphabeto phonetic international (IPA).

Io basa mi suggestion in le facto que in ille modo le texto poterea esser
facilemente legite per un persona o processate per un computator, per
exemplo, como referentia pro leger un texto automaticamente.

Amicalmente,
Julian.