Date:
Tue, 6 Apr 2004 13:42:38 +0200
Car senioras e seniores!

A mi ultime message al lista arrivava solmente un responsa, ma anque isto solmente privatemente, non inviate al lista, quanquam io pote vider le messages del lista in le archivo http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html. Tamen io pote constatar, que mi littera electronic attingeva le lista, proque io videva illo mesme in le archivo.

Mi secundo question se concerne anque al technica:

Io non sape, esque inter vos se trova experto del programma del correspondentia electronic Outlook Express. Si il le ha, per favor adjuta a me!

In le ultime tempores veni multe de messages dubitose in contener viruses, o mesme messages allertante re viruses (que mesme pote contener viruses...). Iste messages io non vole aperir, ma immediatemente deler. Ma in mi programma Outlook Express on pote primarimente poner los in le >"folder" de elementos delite< (ubi los pote anque damnificar le computator durante mesmo secundos, io suppone), e solmente postea deler los totalmente del computator.

Io non cognosce le maniera del deletion immediate. Si un tal existe, e alcuno inter vos lo sape, per favor a scriber!

Amicalmente:

Petro Kovács

"Nihil es plus complicate, que simplification..."
Giuliano Amato