From:
Date:
Fri, 31 Jan 2003 01:30:36 +0100
Scribe Harleigh Kyson Jr.:

> Pro que diceva vos isto?

Eh! Il non es facile responder a iste demanda.
A vices uno scribe pro spontanee reaction a illo que ille ha legite.
Un homine sage non facerea jammais illo que io ha facite, e totevia io ha
iste reactiones justo perque io considera que a messages de contento
absurde, on ha equal derecto pro scriber un altere absurditate.
Pro, io non sape qual sorta de consideration, tu pote presentar te al lista
como tu es, o tu ama pensar de esser.
Assi tu pote participar al lista tu considerationes reguardo tu Pais.
Reguardo al prime aspecto io non me formalisa, io non assume un position:
quanto tu es felice in tu stato tote le mundo, que tu vole informar, prende
conscientia de tu felicitate.
Pro me le importante resta que necuno de nos pensa de pretender derectos. Mi
modello de organisation del societate sactisface mi necessitates, assi es
pro le alteres, e nos vive ben in iste organisation, ubi in le intimitate
cata uno trova su realisation.
Reguardo al secunde aspecto io proba un spontanee reaction perque io proba
pro mi Pais un sentimento que io colloca al maxime nivello. Mi Pais es mi
gente que io ama considerar in un vision pluri millenari, de quando io pote
vider e viver mesmo hodie, pro illo que mi ancestres me ha passate. Non
pensar de esser original. Mesmo in mi ancestres viveva personas con tu
exigentias.
Con iste disponibilitate ecce que tu considerationes me pone in
difficultate. "Como, tu non ama tu Pais?" Tu vide que io considera illo que
tu ha scribite de mi puncto de vista. E tu face le mesme cosa.
A iste puncto, pote io responder in un melior modo a tu demanda?
Poteva tu scriber in altere modo tu sentimentos personal?
Il non es facile responder a iste considerationes e totevia si nos perveni a
illos in le lista, nos debe pensar que nos pote provocar reactiones in le
lectores.

Mario