From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 10 Oct 2000 12:52:20 +0200
Cata uno ha su visitatores. Io hodie recipeva requestas de collaboration e
de information re le vocabulario italiano-interlingua in Babylon.
Duo e-postas (pro iste vice io passa e-posta, ma io prefere e-mail que in
Italia io lege scribite solmente mail) in un sol matino e proveniente de
personas qui non frequenta Interlng, o altere lista de IA.
Iste Babylon face un bon propaganda a Interlingua!
Assi, quando io habera terminate de revider le edition italiano-interlingua,
io pensa de publicar illo interlingua-italiano.
Ma, per nostre Piet Cleij, perque non un ediction reducite de su obras?
Esque il necessita voluntarios?
Io me pone in lista, nonobstante mi oculos que vole inveterar!
Sape vos que io ha duo juvenes amicos artistas in Hollanda? Nos faceva
insimul un fresco. Illa parla ben le italiano, ille se demanda: ma perque
Mario non scribe in anglese? Eh! Io e le anglese!
Io non ha jammais studiate le espaniol, ma gratias a Interlingua que ha
facite io iste matino? Io debeva avantiar un petition per medio de internet
e le demandas que on me faceva era tante e particular. Obviemente illos era
in anglese. Ma io discoperiva un version in espaniol e de iste momento in
avante, io, gratias al espaniol, ha habite plus securitate e io ha
completate facilemente mi labor.
Ancora un vice gratias a Interlingua.
Sempre re le numero de illes qui participa a listas, sape vos que
actualmente anque mi lista ha consequite ben 16 membros e, illo que me place
de plus, es le facto que illes es de multe Paises diverse. Illo que manca
son le messages.
Io es le sol qui scribe!

Ciao,

Mario