From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 28 Oct 2000 12:44:20 -0400
MARIO MALAGUTI ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/10/28 2:48 AM:
> Angelo continua a poner se demandas re como tu traducera le Biblia.

Angelo me pare poc angelic :-) Il es importante
notar le tempore grammatical del verbo "traducer"
que tu usa, il debe esser in le passate imperfecte,
como in "traduceva" e non in le futuro, il es un
cosa del passato.

>Ille
> time que tu non sia ascetic,

Io non comprende, io me lava le facie cata die ;-)

>ma que tu sia confessional.

Io non ha entrate in un confessional desde que
io lassava le control de mi patres qui voleva
que io remaneva un catholico. Ma essente un
persona mature bastantemente pro expressar mi
proprie opinion, depost devenir un adulto io
decideva studiar le Biblia e tentar viver mi
vita tal como mi conscientia Christian dictava.

> Io time que ille, qui ha vivite ab le tempore del tempores, sape ben que
> totos non esseva jammais ascetic e que totos mitteva in evidentia, or isto
> or illo, pro un particular interesse confessional. E io crede que ille time
> que tu non sera un exception.

Io time que io non es exceptional :-)))

>Ille dice: Iste Biblia in Interlingua! e ille
> non adjunge altere, ma ille repete sempre: Iste Biblia in Interlingua!

E proque?

> Io sape que quando ille face assi il debe esser preoccupate.
> Sape tu perque? Iste angelo que io remulca!

Non habe io le minime idea, forsan tu debe demandar plus
insistentemente de ille.

> [...]
> pasta alimentari, le spaghetti e le macaroni, pro intender nos, non era plus
> correcte mangiar lo. Assi le pizza, assi le vino e le birra.
> Hodie on dice que le dieta mediterranee que comprende pan, pasta, pizza,
> vino, birra, oleo de oliva, es le non plus ultra! Ma recentemente alcun
> dieticos pone de novo le problema in discussion.
> Io ha sempre continuate a mangiar como me inseniava mi matre.
> Assi io, pro illo que me diceva mi marita, io evitava de proposito le
> meetings del scholas frequentate de mi filia.
> On disputa como se debe divider un stilo, o de cosas de iste nivello.

Si io debe explicar te le thema de discussiones al meetings del
facultate e tu comprendera. In ille meeting on discuteva qual
sub-comittees on debeva haber pro continuar plus meetings durante
le mense, tal sub-committees que esseva formate esseva le "Comittee for
free time allotment" illo vole dicer que on attende un meeting pro
discutter opportunitates ubi on poterea trovar tempore libere e
excusar se de altere meetings, jam le problema es que il ha troppo
meetings e le povre facultate non pote esser in duo placias al
mesme tempore assi que il se necessita un sub-committee pro
facer regulas al qual on poterea facer referentia in quanto
a petir tempore libere de un meeting pro esser presente a un
altere. Isto es un grandissime monstro de politica. Con un
facultate de 34 personas il non es necessari haber committees
e sub-committees e meeting depost meeting pro decider como
attender o non attender meetings. Io suggereva que nos ha
le meeting in un camera sin cathedras, nos omne de pede e
tunc le meeting essera non plus de dece-cinque minuttas, tal
como il ha essite studiate in varie companias e universitates.
Il ha personas que ama esser in meetings e que  vive pro
discuter e plangiar, io non es un tal persona, io ama facer
e construer e lassar le criticos facer su criticas, io solmente
me plangia de lor plangiamentos stupide.

> Un altere tentativo de introducer un excesso de democratia a tote disvantage
> del autoritate del educatores.

In tal situationes il es forsan melior haber un forte
identitate supervisori, le directora del schola debe
esser minus "quaker" in respecto al cerca de consenso,
il sempre habera personas que non accorda, e il sempre
pare haber personas que non accorda con nemo e nihil.
Melior ignorar ille plangiamentos e continuar in le
cerca de meliorar le schola e le education offerite
al nostre studentes, ecce le cosa importante in mi
opinion.

> Il serea como haber durante le vita un meeting que pretende constantemente
> de controlar si uno respira ben, e cosas de iste genere.

:-) Si, io te comprende.

> No! Io invoca le educatores de mi tempores e le selectiones de mi tempores.
> Cata uno poteva avantiar in le studios si ille mitteva del sue.
> Alteremente uno debeva guardar se circa e considerar le mundo del labor,
> altrere schola con altere educatores, sempre a mi tempore!

Forsan tu tempore esseva melior pro le studente, con le
modernisation del education on se trova reinventante le
rota vice depost vice.

> Como sera que le Scholas existeva in Venetia durante al minus octo seculos?
> Ma actualmente si in Italia uno se refere al Corporationes, que faceva
> grande le Italia usque a producer le Rinascimento, uno veni tosto
> etiquettate de esser fascista a causa del corporationes del fasce. Oh Deo,
> le cultura e le democratia!

Io non me misce in politica, e io detesta le politicos professional
que pote offerer le dentes ridente e depost parlar facer un cosa
totalmente differente.

> Mario qui senti tote su 60 annos! Uno vide de cosas durante iste tempore.
>
> Ciao!

Ah, tu Mario non demonstra tu etate, tu es un juvene al corde, nonne?

Como sempre io apprecia multo tu punctos de vista e tu sapientia,
mesmo si Angelo non me comprendeva :-)))

Amicalmente,
Jay B.