From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 9 Aug 2003 16:51:13 +0200

> Que es le dialecto de italiano que tu parla, Luca?
> Ubi es le region in que illo es parlate?

Io parla le "camuno" un variante del "lombardo oriental"  usate in le
provincias de Brescia e Bergamo, que es parlate in le region Lombardia. Un
del multe dialectos de Italia septentrional que es dicite: "gallo-italico".

> Que es le formas del adjectivos demonstrative in tu
> dialecto?

Iste: chisto, chista, chisti, chiste;
o etiam: chesto, chesta, chesti, cheste

ille: chel, chela, chei, chele

> Lo que io ha legite es que le dialectos romanic del
> nord de italia es formate per le barrieras
> geographic de grande montanias inter le valles. Le
> isolation del valles ha producite evolution unic a
> cata valle, e le formation de multe dialectos.

Si, tu ha ration, e in le mesme valle on pote haber variation in le mesme
dialecto.
In mi valle Camonica, il ha circa 40 villages e quasi cata uno usa diverse
parolas, e accentos. Si io audi un persona parlar con alicun parolas
particular, io pote comprender in qual zona del valle Camonica ille habita.

Luca Ghitti