From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 4 Apr 2007 03:44:25 +0200
>From: Andrew Juhasz <[log in to unmask]>

>Iste lingua me gustava multo e io ha essite un miembro del grupo yahoo, sed

Face attention al diphthongos - quasi(?) cata vice que on usa tales in
espaniol, nos non lo face in interlingua (ia). Dunque miembro --> membro.

Altere differentias que io ha notate: Es- ---> s (estomago ---> stomacho)

Espaniol tende a usa litteras singule (non sape que es le termino technic)
quando interlingua (e i.a. anglese e francese usa litteras duple, p.ex.:
comunicacion --> communication (duo m's)

Multe adjectivos espaniol que se termina in a/o, se termina in e in ia.
(P.ex bello --> belle.)

Solmente alcun observationes "del summitate de mi capite". ;)

In effecto io ha longemente desirate que alicuno facerea un tal lista de
differentias inter (p.ex.) ia e espaniol - isto lo facerea multo plus facile
ir de un lingua al altere. (Il anque adjutarea interlinguistas qui volerea
apprender p.ex. espaniol.) Ma io personalmente non ha le sapentia necessari
pro un tal labor.

Del resto "Hay" es "il ha" en ia.

Qual materiales de studio usa tu? Ha tu trovate le curso electronic de
Thomas Breinstrup que se trova varie locos in le internet? (Ora anque in
Anglese io crede?) Un altere bon curso es illo de Ingvar Stenström - multo
divertente ma on debe pagar pro illo.

Amicalmente
Lars

Opret en personlig blog og del dine billeder på MSN Spaces:
http://spaces.msn.com