From:
Date:
Fri, 28 Aug 1998 17:59:49 +0000
Le Telegrupigi del Calepino I-GI ™ IIA.

Car Amicos,

Io dara accesso in un "directory" o adressario protecte de contrasigno
(area protecte) in http://www.telegrupigi.com, in avante a totos, de
derecto e gratis a Paolo Castellina, como autor del base que ha essite
utilisate pro italiano-interlingua.
Iste sera nostre labor de hodie e del proxime dies.
Nos probara con iste parve gruppo le possibilitate real de functionar del
prime Telegrupigi.
Pro le medie del telecommunicationes le Telegrupigi producera le Calepino
italiano-interlingua-anglese que, etiam in CD-ROM, potera esser juncte al
libro de Paolo Castellina.
Nos rendera nos consciente que un vocabulario non es un producto rapide de
realisar, ni un producto definitive, etsi illo es jam realisate in un libro
e in fila.
Alora io confide in un pensar melio super le medios e le necessitates de
hodie, deinde le presente stocks de libros sera exhaurite.
Altere projecto ambitiose: convincer!

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 28 de augusto 1998.
Revisiones del texto, links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980828c.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.