From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Reply To:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 9 Oct 2002 19:07:07 +0200
> Mi sperantia es que le connexiones in Internet deveni minus car e anque
que
> nos pote aperir "Radio Interlingua" in Internet e que interlingua parlate
> cresce.
>
> Janne

Iste Janne me deveni sempre plus vetule! Ubi es le Janne qui me adjutava in
mi prime passos con Interlingua in le 1998?

Le problema del annos passate era le costos telephonic del connection a
internet, pro non considerar illo que costava registrar un nomine de dominio
e obtener un parve spatio utile pro publicar qualque paginas.

Ben! Le annos passa a nostre avantage, Janne!
Isto es un visual positive de iste facto que illos passa, aspecto forsan
minus positive, ma que facer?

Io ha un belle novitate. Antea io recuperava mi vetule sito i-gi.com e, con
iste prime experientia, justo durante iste dies, io laborava alacremente pro
cambiar le webhosting de altere mi duo sitos: affresco.com e
telegrupigi.com. Que me faceva assumer iste initiativas?

Simplicemente le costo e le qualitate del servicios!

Un anno de hosting pro solmente US$ 69.00!!!
E isto non suffice. Le spatio disponibile es de 500 MB!!!

Io ha spatio pro scriber le resto de mi vita (naturalmente perque io
continuara a comprar nove spatio, isto debeva esser subintendite,
obviemente!)

Resta le costos del uso del internet. Isto es ancora ver e totevia jam
actualmente le precios es vermente economic respecto a qualque tempore
retro. Io crede que le investimento durante iste tempore a producer paginas
in interlingua potera revelar se un bon investimento.

Pensa al obra de Macovei, car Janne! Io offeri le mantenimento annual de un
sito appropriate, e totevia, que fin faceva iste obra? Ha tu novas? Nos
pensa al juvenos e totevia iste vetulettos qui se incontra e produce . . que
produce illes?! Postea on scribe que io sempre protesta. Securmente, quanso
io non ha le capacitate de comprender iste stato del cosas!!!

Pro qui ha passion de publicar sitos, visita le pagina:
http://www.ehostsource.com/
sparnia e diverte te a publicar tu esser.

Janne, lassa perder le associationes, illos servi a nihil! Scribe de te e de
tu esperientias.
Le mundo habera necessitate de leger isto, sia certe!
Que perde tu tu tempore a colliger personas qui manca de spirito!

Ciao,
Mario