From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 6 Jun 1997 13:31:47 -0400
Jay Bowks wrote:

>         /\
>        /  \
> _____ /    \______
> \                /
>   \             /
>    /           \
>   /              \
> ______       ______
>       \     /
>        \   /
>          \/
>
> con sex punctos. Il esserea dificile insertar litteras, non?
>
> Shalom Aleichem, khaverim
> Jay B.
>
> ~~~~~~~~~
> [...]

Salute Jay,

Apparentement, tu sape le lingua hebree. Forsan que tu pote dar me un
parve information : Io habeva un amica de Francia que es de le religion
judaiste. Illa voleva donar me un presente. Como io habeva jam un stella
de David (que io porta alicun vices per sympathia per le personas
judaiste), illa me donava un altere joiel que es un altere symbolo : un
littera hebree que resimila a un "tabula", o a duo notas de musica que
son unite. Ma io non me memora le signification de iste littera e io ha
perdite le contacto con iste amica.

Esque tu sape le signification de iste littera ?

Multo gratias e amicalmente,

Anne