From:
Jerzy Gralak <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 Jul 2005 15:29:45 +0200
Car Kjell,

Io te regratia pro message del 25 del m.c. - si, io ha legite pro le UniLag, ma io non videva Interlingua, le linguage, que on pote apprender o usar in correspondentia. Io pensa, que tu, como bon Interlinguista, pote enducer Interlingua; Esperanto es como un de linguages - io spera que anque potera Interlingua.
Mi amico, non oblida me e scribe plu freque in Interlingua.
Anque non oblida corrige mi messages.
Hodie le tempore es non belle, quanquan le temperastsura es plu alte que 20 grados, ma il pluve o il pluvera. lLle prognosis de television polonese dice, que ja il aproxima se le tempore belle e le temperaturas essera multo alte.
Un ex le jornales polonese scribeva, esse le propositiones subscribar per Polonia le Carta Unional pro linguas, e on dice, que en Polonia on pote usar officialmente multe linguas de minoritates vivente in Polonia:le germano,ukrainiano,,blankrusso,lituano, russo,tsygano, tsechian, slovakian, yidish, hebreo, tartaro (un linguage de polonese islamanos), karaimo, kashebe e altere (io ancora non sape le equivalantes - io contactara con senior Pawel Wimmer, qui es informator pro interlingue in Polonia). Le jornale scribe, que si nos enducera le carte, nos debe chanjara le constitution, que dice, que in Polonia exista solmente le polonese como official language in Polonia
Esque tu tu interessa pro altere llinguas planate? S, tu desira nnos pote intercambiar pro le congnoscentia. Mi hobbys es le colliger de dictionarios e anque io sol compita dictionarios.
Io pensa, que hodie o doman nos habera contactos per interrete o per Skype ( io probara me contactar con tu). Jerzy

Festiwal Filmowy w Kazimierzu Dolnym 3-7 sierpnia 2005
Wysokie temperatury filmowe! Czekamy na Ciebie!
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Fwiadomosc.html%3Fid%3D62850&sid=445

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/