From:
Date:
Mon, 15 Jul 2002 12:41:59 +0200
>From: Dumitrescu Cristian <[log in to unmask]>
>   Io pensa nunc le futur evolution del interlingua
>(que es normal verso le italian) sed con
>compensationes verso le espanioles et le slavos (eh!
>mi vetule proposta pro parola "y" = "and", in loco de
>"e").

Ultimemente Cristian evidentia le parer de un evolution de Interlingua verso
le italiano. In le prie annos que io practicava Interlingua io scribeva que
illo es un sorta de italiano international.
Iste mi idea, totevia, incontrava oppositiones.
Al contrario, io continua a considerar Interlingua un sorta de italiano plus
simplificate, o un variante de mi dialecto.

Specisci e ricevi le tue email Hotmail dal tuo cellulare con:
http://mobile.msn.it