INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
robocap on wind <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 26 Dec 2006 01:53:58 +0100
Holla Marcelo,
benvenite in nostre microcosmo interlinguistic. Io sara particularmente
gaudiose si tu prendera parte a iste koiné, quia tu es juvene e
interlingua es plus utile a le juvenes que a le quercos de medie etate
como io.

Hello Marcelo,
welcome in our interlinguistic microcosm. I would be particularly glad
if you will take part of this koiné, because you are young and
interlingua is more useful to the youngs than to the middle-aged oaks
like me.

-------------------------------------
Si e quando tu volera approchar le mundo de Interlingua, io te consilia
de initiar ab le sito official www.interlingua.com. Non time de scriber
o parlar Interlingua, quia Interlingua es le lingua-matre de necuno e le
sol regula es que nos sempre debe cercar de esser comprensibile pro qui
non cognosce interlingua.

In the case and at the time of your approach to the world of
Interlingua, I suggest starting from the official site,
www.interlingua.com. Don't worry to write or speak Interlingua, because
IA is the mother language of none and the only rule is trying to be
always comprehensible even to whom ignores Interlingua.

-------------------------------------
Ah, un altere regula (jam duo regulas!): si tu non mitte in tu message
un phrase como: "Io quere de corriger mi errores quia io vole
apprender", necuno te corrigera. Ancora benvenite, e bon Natal e felice
anno nove ab

Ah, another rule (already two rules!): if you don't put in your message
a phrase like: "I ask to rectify my errors, because I'd like to learn",
no one will correct you. Welcome again, and best wishes for a Merry
'Xmas and a Happy New Year from

robocap, cive UE

robocap, EU citizen

--