INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Fri, 23 Jan 2004 14:13:08 -0800
Tosto io va transmitter Parte 14 de mi schizzo sur
le historia del Brasil in interlingua in anglese.
Le fonte in espaniol cuje texto io adaptava a
interlingua e postea al anglese termina con le
administration presidential de Sarney.

Multo me placerea vider in iste sito un version
in interlingua e portugese de iste textos redigite
per un lusophono o brasilian o europee.

Io anque spera que eventualmente un brasiliano usara
mi schizzo del historia de su pais como le base
de un nove historia del Brasil plus detaliate pro
publication in iste sito in versiones e in interlingua
e in portugese.

Eventualmente on anque poterea montar iste textos
in altere partes del Rete, como in Wikipedia.  In
iste momento, io mesme non pote facer isto.  Mi
accesso limitatissime al Rete usque nunc non me
ha permittite studiar le structura del systema de
redaction de Wikipedia.

Naturalmente, un lusophono qui volerea continuar
le redaction de iste projecto es benvenite a rediger
mi textos in interlingua pro reflecter su proprie
preferentias in le uso del lingua, e altere
anglophonos
native anque pote cambiar mi textos in anglese secundo
lor proprie preferentias stilistic si illes vole
montar los in altere partes del Rete.

---

Before long I'm going to transmit Part 14 of my
outline of Brazilian history in Interlingua and
English.  The Spanish-language source whose text
I adapted into Interlingua and afterwards into English
finishes with Sarney's presidential administration.

I would really like to see on this site a version
of these texts in Interlingua and Portuguese as
edited by a native Brazilian or European speaker
of the language.

I also hope that eventually a Brazilian will use
my historical sketch of his country as the basis
for producing a new and more detailed history of
Brazil for publication on this site in Interlingua
and Portuguese versions.

Eventually these texts can be uploaded into other
parts of the Net, such as Wikipedia.  At this moment,
I can't do this myself.  My very limited access
to the Net up to now has made it impossible for
me to study the Wikipedia editing system.

Naturally, a native speaker of Portuguese who may
want to continue working with this project is welcome
to edit my texts in Interlingua to reflect his or
her own preferences in the use of the language,
and other native speakers of English are also welcome
to change my own English texts to reflect their
particular stylistic preferences if they want to
upload them into other parts of the Net.

http://webhosting.yahoo.com/ps/sb/