From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 24 Jan 1998 22:18:09 +0100
Car amicos,

Io ha a vices dicite que iste foro debe etiam esser usate pro exercitios
a scriber interlingua e que le scribentes pote reciper correctiones si
illes lo vole. Tal exercitios pote esser contos del vita quotidian e non
pretentiose. Hic es un tal exemplo. - Io ha legite interlingua plure
annos ma solmente scribite lo le ultime duo annos. Correctiones e
commentarios benvenite!

MI CADITA

Io nunc es in le mesme compania que Jay qui esseva blessate de glacie
cadente. A jovedi in mi citate in Svedia nord nos habeva un situation
meteorologic extreme. Temperatura -5 e il face pluvia ma non vento. Tu
te pote imaginar le structura del facie del vias e stratas. Totalmente
glaciate e on debeva obligate a conducer e vader multo cautemente.

Io ha conducite mi auto multo prudentemente ma quando io visitarea un
boteca per pedes io ha cadite a mi dorso rapidemente. Io non poteva
respirar le prime secundas. Io sentiva dolor. Ma un homine ha me
adjutate lever in un placia sin glacie. Io poteva visitar le boteca e
conducer al casa. Io pote mover mi bracias e nulle costas es fracturate,
io suppone. Ma io ha dolor in mi spatulas e le dorso ma non le spondylo
(columna spinal?).

Io ha telephonate mi doctor e ille diceva: Tu probabilemente non ha
lesiones seriose. Io pote te "consolar!" que tu dolores va augmentar le
dies sequente.

Nonobstante io es de bon humor e io spera que io nunc ha recipite "mi
quantitate". - Io ha fracturate mi cavilia le anno passate!

-----
Alcun observationes:
Mi doctor, educate in Svedia e SUA, non cognosceva 'cavilia'. Ille usava
'malleolo'
Le terminologia in medicina ha plure parolas grec. Esque on pote
construer un parola del zoologia  'vertebra' in interlingua? Io non sape
si 'columna spinal' es correcte (germano Wirbelsäule)

Salutes amical

Jan

---
Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEA, Sverige (Sweden)
Tel & Fax +46 (0)90771525; e-mail:
ICQ - UIN nr:785745;
http://www.algonet.se/~armann
http://www.interlingua.com