From:
Date:
Fri, 30 Nov 2001 19:03:19 +0100
Scribeva Jan Årmann <[log in to unmask]>

>Amicos,
>
>Heri io recipeva un message del svedesa Jenny Antonsson qui voleva lassar
>interlng e ha me petite a dicer como facer lo.

Io spera que iste non sia un decision definitive.

>Naturalmente io vole remaner membro in nostre association ma interlng non
>ha
>correspondite mi expectationes. Io ha me imaginate que illo serea un foro
>anque pro nos qui non ancora ha acquirite bon capacitate a scriber le
>lingua....

Totevia Interlng existe e un membro pote utilisar lo.

> [...]
>Felicemente io habeva mi carta de credit attingibile e poteva pagar
>immediatemente. Nos ha lo facite. Postea nos ha sentite un grande
>relaxation. Alcuno ha burlate: Bring in the wine! Piet ha postea dicite:
>"Forsan isto esseva nostre plus importante decision in iste Conferentia"
>
>In le mesme tempore Frank Pfaff ha acquirite iste foro INTERLNG pro nostre
>movimento e ha anque pagate un summa considerabile pro supportar nostre
>movimento. Ille ha exprimite su desiro que INTERLNG serea un foro pro
>communication inter nos e particularmente pro novicios qui desirava

Un belle reconstruction del passato que servi a comprender melio illo que es
le movimento e a recordar le initiavitas del poc personas qui credeva in
Interlingua e pro illo se sacrificava personalmente. Io les regratia totos.

>Ab initio il habeva comenciantes qui ha usate iste option (io ipse
>includite). Ma plus tarde le foro ha essite dominate de "hobbyistas" qui
>usa
>le foro pro lor correspondentia plus o minus private. Uno de illes anque
>invia curte exclamationes concernente un singule persona in le foro.

Isto sera io! O comocunque io habera mi parte de criticas. Io mesme me
critica!

>Evidentemente sin observar que le foro ha plus que 100 subscriptores qui es
>obligate a aperir lor ePosta e leger los.

Isto non es necessari e non obligatori. Uno debe seliger si ille vole
pertiner a iste communitate. Il se tracta de un communitate non diverse del
alteres al qual nos pertine. In illos, qual es nostre rolo e contribution?
Si nos pone nos in attender, securmente nos permitte al alteres anque le
licentias, como dicer un belle deviation ab le libertate.

>Le disveloppamento ha essite multo triste in mi opinion. Forsan il ancora
>es
>possibile a restorar le foro a esser plus usabile pro nos totes e
>particularmente pro comenciantes. Isto debe requirer:
>   a.. que le hobbyistas termina lor tediose discussiones grammatical o
>move
>los a un altere foro
>   b.. un plus positive attitude a stimular e adjutar comenciantes
>   c.. plus autodisciplina e consideration al seriositate de nostre lingua
>movimento.

Io non intende commentar iste exigentias, totevia nos debe haber le
presentia del comenciantes in le lista, alteremente il es como si illes non
existe.

>Nos nunc ha alcun nove participantes in iste foro. Illes face errores (como
>nos totes). Vamos corriger tal errores in un atmosphera de amicitate.

Io es bastante votate al critica, totevia io non legeva jammais un manco de
atmosphera de amicitate.
Pensa vos a mi position re le aquelleses? Illes es comocunque nostre amicos!

>Io
>vermente spera que nos pote restorar iste foro a su objectivos.
>
>Forsan nos pote salutar Jenny benvenite in le foro de novo?
>
>Janne

Certemente e non solo pro leger le posta, sed al contrario pro inviar
messages!

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp