From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 19 Sep 2009 14:00:32 +0000
Car amico Ion-Mihail,

Io es maestro de schola primari de 15 infantes de 11/12 annos.

Vole ben consultar:

http://concordance.biblos.com/

ubi tu trova le Complete Concordantia del Nove Testamento Greco.

In iste sito tu pote vider le traduction in basco de 1571 del Nove Testamento:

http://bas.scripturetext.com/matthew/1.htm

que io ipse computerisava multe annos retro in mille duo centos horas de travalio. Io lo digitalisava manualmente a partir del texto in papiro. Nemo inter le bascos (forsan duo o tres personas) me lo regratiava. Io faceva gratis iste travalio insimul con multe altere obras classis basc.

Imbracios amical

Josu Lavin

> Date: Fri, 18 Sep 2009 09:33:36 -0700
> From: [log in to unmask]
> Subject: Re: [INTERLNG] Dictionario Greco-Interlingua del Nove Testamento
> To: [log in to unmask]
>
>         Car Josu Hartz, como il interessante dicer "Josu Lavin, Hartz I de Navarra". Gratias de nove! Tu dice "schola". Es tu professor, de que disciplina?
>
>         IMI

Comparte tus mejores momentos del verano ˇHazlo con Windows Live Fotos!
http://www.vivelive.com/compartirfotos