Date:
Sun, 23 May 2010 13:37:25 +0200
Car Martijn e Josu,

Il es ver que in le DIN e le DNI il ha le vocabulos
ABBORDO, ABBORDAGE e que on trova le mesme
vocabulos con in singule B in le DFI.

Durante le ultime medie anno io relege e corrige le DFI.
In general le correctiones concerne parve faltas typographic.

Un del correctiones es le addition de un B a ABBORDO
e ABBORDAGE, conforme al vocabulos in mi altere
dictionarios.

Que ha causate le error in le impressiones anterior del DFI?
Il ha duo, io crede:
1. In francese iste parolas ha un sol B. Isto me ha confundite,
probabilemente. Non oblida que io es plus familiar con le francese
que con altere linguas.
2. Io me memora un articulo de Karel Wilgenhof, scribite ante
circa 20 annos, in lequal Karel defende le singule B in iste
vocabulos.

Le question de B o BB in iste vocabulos io condidera de
minor importantia.

Salutationes
Piet