From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Dec 2001 22:37:16 +0100
"Antonia L. Sprague" wrote:

> Multe Gratias!
> Vos qui adjutava con responsas a me questiones.
> Io apprecia multe vostre suggerentias.
> Io etiam habe alicun plus phrases pro vos, si vos
> es tante amabile pro responder.

Ecce un nove microlection:
responsas a mi questiones

mi question(es)
tu questiones
su questiones (de ille)
su questiones (de illa)
su questiones (de illo) pro exemplo de un robot
nostre questiones
vostre questiones
lor questiones

(de ille) etc. se usa pro specification. Generalmente on
comprende si il es le questiones de ille o illa del
contexto.

Io ha un computator. Il es mi computator.
Tu ha un casa. Es tu casa.
Ille ha un auto. Es su auto
Illa ha un barra de chocolate. Es su barra.
[Sokol'ate]. S = angl. sh.

a e i o u como in espaniol, germano, italiano, russo

b d f k l m n p s t como in anglese
c = k ante a, o, u: cantar con cultura [kan'tar kon
kul'tura] ' lo que seque iste signo ha ton, ha stress.
c ante e, i, y = ts; cento ['tsento], ci [tsi].
Ci es le loco ubi io es. La es le loco ubi tu es.

g sona quasi sempre g como in anglese gas. Le combination
gi+vocal sona como in anglese j+vocal: viagia [vi'adZa] Z
es le tonante correspondente a S = Sh. Le suffixo -age (se
pronuncia -aje) ['adZe].

r pote esser apical como in italiano e espaniol e certe
variantes de portugese (a vices al minus), germano,
svedese, russo, finno, polonese etc.

s como in anglese. Sovente (= frequentemente) on pronuncia
= z inter duo vocales: rosa, kasa  ['roza, 'kaza].

Omne sonos es curte. Le vocales pote esser un poco plus
longe in position accentuate (tonic).

Io crede isto es toto.

Cellus