From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 31 Dec 2008 11:21:40 +0100

> accento super le littera, como:
> in mí conto. Mais io sape que tu opinion es que isto es impermissibile in
> ia, perque tu me ha correctate in le passate.<<
>
> Io non ha jammais corrigite accentos super vocales! Isto es vermente
> "permissibile" in manuales e vocabularios de interlingua, quando on debe
> attraher le attention a un accento special, differente del regulas le plus
> principal del accento: ténere, philosophía, etc. Ma si Andrew Juhasz vole
> usar lo anque pro poner emphase al parola in question, ille pote sentir se
> [...]

Car Peter,

Io non es in mi casa e usa le computator de mi patre.
Io non ha le tempore perleger omne messages mie.
Pro isto io reaga nunc solmente de/ex mi memoria:
si tu vade a tu proprie blog, io scribeva un message super
un vetule musicista (io crede ille era jam morte; il ha un clip de video
in le qual ille joca musica con un vetule femina).
Io crede que il es in le message mie pertinente a ille video
que io usa le accentos, e tu, si, tu me ha correcte.

Io ha delite le sequente parte de tu message, perque al
momento altere cosas me occupa.
Illo suffice si io dice que tu ha correctate tot
mi constructiones ubi io usa >le mie/tue/sue cosa<.
Io crede que tu sapeva que io usava tot iste constructiones ironicamente
sequente/parodiante tu construction, mais tu correctiones que me semblan
multo seriose e
disvestite de ulle senso de humor o ironia me face a repensar.
Forsan tu non ha remarcate le ironia in mi usa de ille construction, o
forsan tu
si ha remarcate lo ma non poteva extraher te de un senso multo seriose.
Io crede forsan tu ha un caracter un poc obsessive, nonne, e rigide?

Ok, si tu te sentiva attacate, bon. Illo es tu problema.
Io ancora crede que in le message original (post le incontro), tu scribeva
cosas multo disagradabile verso un certe gruppo de usatores de iste foro.
E io anque (ancora) crede que tu, in tu responsas, era essayante de extraher
te de tu
parolas odiose.

Io non legeva le ultime parte de tu message (post le citatationes).

Andrew

(Per favor non correcta omne parve error in iste message)